15 Januari 2010

Bebelan Seorang Wanita


Bismillah....

Hari nih tak de apa-apa sangat nak di share sebenornya... sesajer jer.. nak abiskan masa yang terluang...

So.. ni laa nak share citer aku naik bas dan dah masuk dua ari... Ini bermakna dah dua ari jugaklah Abang Sayang aku tak OT.. letihnya.............. Tuhan jer yang tahu.. Ini adalah disebabkan kawan yang aku tumpang tuh amik cuti dua ari...

Pagi semalam aku naik bas dari pukul 6.40 pagi sampai opis 8.30 pagi, bayangkan... hampir dua jam aku kat perut bas.Kalau nak keta.. tak sampai pon satu jam. Pukul tujuh dari umah, sampai opis pukul 7.40 pagi..

Tapi jangan laa suruh aku drive sendiri.. tak larat rasanya.. dengan jalan yang jammed, duit minyak lagi... dengan ngantuknya lagi.. tak larat laa weh lagi pon kan bahaya bawak keta ngantuk-ngantuk ... lain laa kalau ada kawan.. ngantuk-ngantuk pon ada kawan kat seblah neman.. so better naik bas.. jimat, dan selamat..

Balik pulak.. dari opis pukul 5 petang, sampai umah pukul 7 petang.. sampai umah.. anak dah tunggu depan pintu.. kesian dia... Aku terus jerang air sementara air mendidih... aku sempat tengok citer Cinta Balqis. Bila air dah panas.. aku terus bawak masuk bilik air.. whooa.. syok laa mandi air panas... lega rasa urat-urat yang tegang nih... lapi pon semalam kat bas tu aircon dia sejuk.... So petang ni pon nak mandi air panas lagi laaa....

Tadi Pagi pulak.. aku naik bas pukul 7 lebih.. sampai opis pon lebih kurang jugak... tido... bangun.. tido... bangun.. alamak nape tak sampai lagi nih... jalan jammed gila.. jalan jammed yang gila.. yang hantar n3 ni tak gila lagi yer..

Erm.. nak masak apa yer petang nih.. ikan ada lagi kat fridge, nti boleh goreng.. sayur aku masak bening jer.. kalau sempat, aku tumbukkan sket cili api ngan ikan bilis goreng.. jadi laa sambal ketuk.. cukup laa..

Dah laa dulu aku membebel.. nti lain kali kita cerita lagi...

* Nota:
Masak bening = Masak air

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers