30 Disember 2011

Orientasi Pra Sekolah - Syahid

Assalammualaikum..

Alhamdulillah... semalam dengan rasminya Syahid Ilham menjadi sebahagian dari warga Sekolah Kebangsaan Batu 24, Pekan Nanas bila telah didaftarkan di Pra Sekolah.. pagi semalam setelah membayar yuran.. ada program orentasi dan taklimat untuk ibu bapa... belum apa-apa Syahid dah ujan bila aku tinggalkan dia sekejap.. pas tu kitorang masuk balik ke dalam bilik Pra Sekolah tu. dan dia masih lagi ujan.. sampai kena tegur ngan guru besar... aku perati jer... saja tak nak dia nampak aku..


Masa ni Syahidtak prasan aku lagi.. dok melayan air mata...

Antara ibu bapa yang hadir.. Khusyuk mendengar taklimat Guru Besar

Then, budak-budak di panggil ke belakang kelas, diberi permainan. Ibu bapa bermesyuarat untuk melantik AJK Badan Permuafakatan Pra Sekolah.. ni macam PIBG laa, tapi hanya peringkat  Pra Sekolah sahaja. Namun demikian menurut Cikgu Rahimah, guru Pra Sekolah, jika ada mesyuarat semua ibu dan bapa pelajar akan dipanggil agar keputusan dapat diterima sebulat suara.

 
hmm.. adik pon nak join.. huhuhu..
Selain dari itu, kami juga dimaklumkan sekiranya ada ibu bapa yang berhajat untuk menyambut ulangtahun anak2 di Sekolah, hendaklah memaklumkan kepada pihak Pra Sekolah melalui Cikgu Rahimah, ini kerana beliau yang akan mengaturkan program-program tersebut.

Program Oreintasi ni berakhir lebih kurang jam 10.30 pagi.. hmm.. setakat ini dulu... 

Salam kasih sayang...

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers