03 November 2022

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua


Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat...

Sekarang ni banyak projek personal yang pending dan ada a few yang on going..

Antara yang sedang berjalan Projek Shawl Elmi... dan Projek blanket Irsyad... yang pending, alas meja kuning, Beg Biru, Blanket Aku,

Yang tak tau bila nak start tu.. Sling Bag, projek tepi tudung, projek bantal + sarung kotak tisu kereta, Blanket Darwisy, scrunchies for nieces. latest... sarung botol air Kak Nita.. Mungkin yang kecik-kecik tu.. boleh buat secara sambilan kot..

Nanti aku update lagi post ni dengan gambar..


ok.. cukup laa aku membebel..


Salam penuh kasih sayang..


Che Mah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...