14 Disember 2009

Syahid dengan Telefon Mayanya


Bismillah........

Malam tadi ketika aku dan Syahid baring-baring melayan televisyen... tiba-tiba.. dia letak tangan dia kat telinga
"elo..elo.."
"Ada apa?"
"takde apa-apa?"
"oo engko malu ye.."

Aku pun tanyer anak bujang aku....

"Sapa yang call... Kila ke Amim??"

Kila dan Amim nih kawan dia kat nurseri.. yang baya-baya dia gak..

"Kila Mi.." jawabnya selamba...

"Kila cakap apa?" soalku lagi...

"Kila cakap, esok sekolah.. tau.. tau..." jawabnya petah...

Untuk pengetahuan korang.... sebenornya anak bujang aku nih berangan cakap kat tepon.. Ummi dia jer yang layan imaginasi lebih-lebih... Kwang.. kwang... kwang....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...