20 September 2012

Hobi baru.... Kumpul Novel

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hmm. menarik tak hobi saya kali ini? Gara-gara membaca novel online, terjebak pula membeli novel secara online.... most of it adalah novel Chenta... best laa jugak.. antara penulisnya Maria Kajiwa, Hanina Abdullah, Julai Esqa. Antara penerbitnya pula Fajar Pakeer, Kaki Novel, Penulisan2U.

Setakat ni aku cuma provide RM50 je untuk membeli novel-novel ni.. since aku masih duduk menumpang kat rumah mertua aku, jadi aku takde tempat yang proper untuk simpan novel-novel ni. aku cuma letak atas almari baju anak aku jer... nanti bila dah pindah rumah sendiri, aku belikan rak khas untuk koleksi novel aku nih.

Rumah yang bakal kami duduk ni ada tiga bilik, so bilik pertama, bilik aku, bilik kedua, bilik Cahed dan Cami.. bilik ketiga aku nak buat bilik belajar & mini library.. hope this dream will realize soon... dah tak larat nak ulang alik Kempas - Ayer Baloi sebenarnya..

Sampai rumah dah malam, masa pun kurang bila dengan Cami.. kesian dia... Aku sampai jer, dialah yang menyambut... Umi...!!!! Okong!! (Ummi.. dukung) kengkadang siap nangis-nangis lagi.. mintak aku dukung.. memang laa anak aku nih drama lebih dan bila dah dukung tuh, tangan dia kat pipi.. diramas pipi aku.. eyam.. eyam... (Geram.. geram.. ) sambil ngetap-ngetap bibir.. konon geram sangat laa tuh. aduuh.. sakit tau.

Hmmh.. melalut laa pulak aku.. tak selari dengan tajuk.. ok laa.. setakat ini dulu, lain kali kita cerita lagi..

Salam Ukhuwah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...