16 November 2016

JUST ME...

Assalammualaikum dan Salam Ukhuwah..


Alhamdulillah masih diberi nafas dan kesempatan untuk terus bersiaran lagi.

Seksa KIK dan selesai.. Family Day pun telah berlalu.. sepatutnya stress pun berkurang laa kan..

Tapi namanya pun kehidupan, ada sahaja ujian. Semalam baru lepas Pemeriksaan Aset Jabatan, walaupun tak telibat secara langsung, namun, terkena juga tempiasnya. Kawan-kawan lain yang stress, aku tumpang rasa tempiasnya. 

Hmm.. biarlah apa orang nak kata.. pesan aku jangan dipijak-pijak dan direndah-rendahkan kami golongan bawahan ni. Walau kami ni cuma pencacai, kami pun punya maruah dan harga diri. tanpa kami, tiada kamu di atas sana. tanpa kami kat bawah ni.. pincanglah organisasi.. tanpa kami tak bergerak pejabat ni. 

Sekadar luahan hati.. perasaan yang kian lama kian membusung dan membusuk... bersama aura negatif yang telalu banyak... sampai aku tak mampu meneutralkannya dengan sikap positif yang sedia ada.. aku cuma mohon agar Allah memberikan aku kekuatan, kesabaran dan keihklasan. 

Iya memang aku berdoa setiap hari agar semua urusanku dipermudahkan. Kadangkala aku mengalami breakdown emosi.. bila semuanya datang bertimpa-timpa. Mujur ada kawan-kawan yang sentiasa memahami dan menyokong. terima kasih semua.. tanpa kalian disisi, pasti sekarang ni bukan disini lagi tempatku.

Sekian luahan hatiku.. Salam ukhuwah penuh kasih sayang.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...