10 September 2019

PROJEK ITU INI

Assalammuaalikum dan Salam Sejahtera ...

Hari ni nak membebel pasal Projek dalam minda ni.. nampak orang  ber'tangle' kita pun nak ber'tangle' .. orang ber'crochet' kita pun nak ber'crochet' jugak pada masa yang sama nak jugak belajar jahit, projek memanik dah lama tertangguh dan maniknye banyak lagi. Ingat lagi siap amik online course masa tu. Mana nak buat projek roti boyan frozen lagi. Nampak tak betapa tamaknye aku.


Hmm... Sampai nak mula mana dulu pun tak pasti.. yang pasti semuanya aku nak cuba buat, tapi bila nak startnye ni. Semua aku suka buat.. more suka belajar sebenarnya.. bila dah tau buat dah laa.. sekadar utk belajar.

Sebenarnya banyak ada lagi projek-projek kecil-kecilan yang lain yang tergendala. antaranya baking.. aku suka baking. Nak belajar buat deco2 yang cantik-cantik.. tapi yang pasti kena laa ngadap guru. Setakat guru kat youtube, kurang laa sket impaknya.

So sekarang ni kena fokus nak buat mana dulu.. apa yang boleh dicapai, dan mana yang akan memberi impak kepuasan yang tinggi.. kena buat pemilihan guna rajah pokok ke? macam KIK pulak dah. Sapa kerja gomen tau laa KIK tu apa. 

Hai.. dilema betul ni. Apa-apa pun tunggu update aku untuk projek yang dah dipilih nanti k..


Salam ukhuwah dan kasih sayang..


2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Iane hemings, Mohon maaf, saya terpaksa memadam komen anda kerana saya tidak berjudi dan tidak akan 'promote' aktiviti berjudi.

    BalasPadam

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...