12 Februari 2009

Anak Soleh....

Bismillah...

Hari ini saya nak kongsi cerita, kisah seorang anak soleh yang amat menyayangi kedua ibu bapanya..

Anak ini sentiasa mendoakan kedua ibu bapanya. Setiap kali beliau teringat ibu bapanya... secara spontan beliau akan mendoakan kesejahteraan ibu bapanya.. begitu juga semasa didalam solat... beliau tidak lupa mendoakan kesejahteraan kedua ibu bapanya walaupun kedua ibu bapanya telah meninggal dunia. selain dari itu, beliau sentiasa mencium tangan dan dahi kedua ibu bapanya... dan meminta ampun dari pada kedua ibu bapanya setiap hari...

Saya berharap saya juga dapat melakukan hal yang sama terhadap ibu bapa saya... Begitu anak -anak saya doakanlah yea.. Insya Allah..

Semoga Allah permudahkan usaha ini.. Amin.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...