03 Februari 2009

Kereta Oh Kereta

Bismillah.....
Ari nih aku gi kerja bawak kreta. walaupun dah masuk kali kedua.. gabra tak tetap ada... siap panik masa nak bayar tol tadi... kreta yang aku bawak mengundur, rupa-rupanya lupa nak tarik hand brake , ntah apa yang aku pikir ntah... nasib baik ada kengkawan... pa tu memang laa kena sentiasa alert, sbb bila dah masuk area Bandar.. memang banyak kenderaan.... lotih kaki eden menokan clutch (betul ke ejaan nih... bantai jer laaa)
Kawan kat sebelah siap sound... kita yang bawak dia, belasah jer laaa..... agaknya tergelak diorang tengok aku tadi.. nasiblaaa, dah tu tanye boleh tak bawak... kalau tak buleh.. mintak kawan lagi sorang bawak... (macam tak kofiden jer diorang aku bawak kreta nih...)
Anyway... pengalaman nih memang agak payau laa nak ditelan.. tapi dah namanya hidup... kena laa sahut cabaran... baru buleh berjaya... cheewaah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers