13 April 2009

Pindah Rumah...

Askum.. Bismillah...

Dah lama gak tak update blog nih.. sibuk sket... dengan keja, dan baru-baru ni kitorang pindah umah sendiri.. Bukan apa.. selama ni, duduk ngan mak bapak. Skang nih nak blaja hidup berdikari... cheewah...

Mula-mula tu berat jugak mulut nih nak bagi tau kat mak.. bukan apa... sejak Syahid tu merah lagi dia yang jaga.. sekarang nih, bila dah besar... nak pindah pulak... Mak tak kasi kitorang pindah sebenarnya.. tapi kalau cam tuh sampai bila nak duduk bawah ketiak dia.. Nak jugak merasa ada rumah sendiri.....

Alhamdulillah... pujuk punya pujuk... akhirnya dia merestui keputusan kami.. bukannya jauh sangat pun... tak sampai satu jam perjalanan antara rumah kami dengan rumah mak. setakat entry ini ditulis... belum pun sampai seminggu kami duduk rumah baru.

setakat ini dulu.... Doakan kami tabah dan kuat semangat untuk harungi ujian untuk hidup berdikari... Insya Allah...

2 ulasan:

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers