01 Februari 2010

Bebelan seorang Wanita 2

Bismillah...

Ari nih adalah antara hari yang membosankan dan meletihkan aku...

Anak kat dalam perut nih asik mengeras jer... sampai senak perut dibuanya... Sabar ye nak... tak lama lagi bebas laa...

Letihnya tu bila kejap-kejap gi bilik air... kejap-kejap gi bilk air.. letih wooo...
tapi tak per laaa.. sabor je laa kan... dah itu bahagian kita.. nak buat lagu mana...

Ntah ler dah petang-petang gini tetiba jer rasa bosan tahap dewa... nak sambung keja macam dah abis mood.. so nih yang buat entry nih...sambil jengah-jengah blog kengkawan...

Sambil taip, fikiran ni melayang apakah lauk yang nak dimasak untuk makan malam nanti... susah-susah... aku goreng telur jer... pastuh tumiskan bawang ngan lada curah kicap... dah jadi... telur masak kicap.. hmmm.. ok gak.. pastu buat bening kentang jer.. malas laa nak singgah kedai nak bli sayur...

ok laa stakat ni dulu bebelanku...... jumpa dilain masa... Insya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...