08 Oktober 2010

Jamuan Hari Raya di JKKP Negeri Johor




Assalammualaikum Dan Salam Satu Malaysia....
Hari ni hari Jumaat.. Penghulu segala hari dan juga hari terakhir dalam bulan Syawal, namun demikian ada lagi yang sempat buat rumah terbuka atau jamuan hari raya. Bagus sebenarnya rumh terbuka ni.. dapat mempereratkan lagi silaturrahim sesama kita.

Aku pun baru lepas menghadiri Jamuan Hari Raya Jabatan Keselamatan Dan Kesihatan Pekerja (JKKP) hanya beberapa tingkat dari opis aku jer... manyaknye makanan.. ada nasi jagung, lemang, ketupat, burasak, lepat luwi, sate, kuah kacang, masak lodeh, the list goes on ok.. Tapi memandangkan kapasiti perut ni tak besar.. maka aku amik mana yang berkenan dihati jer..

Sori tiada gambar untuk di'up'kan.. kamera masih kat kedai..

2 ulasan:

  1. singgah sini jap.. lama nya tak jengah sini.. apa khabar tuan rumah...

    bila nak update cerita terbaru..?

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. sihat.. tak berkesempatan nak update citer.. pc down..ni pun guna pc orang len.

    BalasPadam

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...