11 November 2010

Rezeki... Rezeki..

Salam Satu Malaysia...

Pekabo semua?? Sihat?... Alhamdulillah.. Kalau tengok tajuk pon dah dapat agakkan.. Disebalik ujian, ada hikmahnya.. memang betul... dalam penghujung bulan lepas, KWSP aku dah kuor...tak lah banyak mana tapikan itu hasil titik peluh aku kerja dulu.... tak sangka laa cepat jugak dia proses.. tak sampai sebulan.. dah nak abish pon... hmmm boros jugak aku nih...;)

Adalah aku beli barang sket... Abang Sayang pon dah kerja kat kilang abang dia.. ok laa kot.. bukannya apa, aku ni tak kisah yang penting dia kerja.. dapat kwsp, sakit boleh claim.. untuk kebajikan dia jugak.. kalau keja kebun tu, nak ada inisiatif sendiri.. kalau tak nyimpan.. tak dapat apa-apalah hari tua nantinya..

Insya Allah.. minggu depan aku akan buat korban.. duit pon dah di serah pada bapak mertuaku untuk beli lembu.. sementara ada duit ni.. semoga korban aku diterima-Nya.. Amin...

Hujung minggu ni, aku sekeluarga akan ke Sri Mersing Resort, Air Papan, Mersing untuk hari keluarga Jabatan aku.. nti balik dari sana aku upkan citernya yea...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers