22 Disember 2010

Majlis di Rumah Mak Long Abang Sayang

Salam Satu Malaysia...

Pada 12 Disember 2010 yang lalu.. Pak Long Cik Abang Sayang telah mengadakan Majlis Kenduri Walimatul Urus anak lelakinya.. Latip.. Itu nama gelarannya.. nama sebenornya Fadli.. ni ada beberapa keping gambo sekitar majlis hari tu untuk tatapan...



Semoga berkekalan dan berbahagia hingga ke Syurga... Amin...


Ni sume orang kuat majlis... tak ada orang-orang nih.. tak masak laa nasik kenduri.. ni Kak Nor a.k.a Mak Nyok and The Crew...(Dari kiri: Kak Nor, Abang Sayang, Abang Jemi, Abang Hamid dan yang berbaju purple tu Kak gimah)



Cami and cousins...


Ni apa hal pulak.. masuk kotak ni.. nak dieksport ke mana pulak budak ni Bang oi..


Ni anak bujang aku... amacam.. ada gaya orang rewang tak??

Aku balik awal sket ari tu coz nak anta anak sedara Abang, Sapik ke J.B..

On the way ke J.B.


Alaaa.. Cian anak Ummi.. penat rewang ke penat main nih???
Kitorang sampai umah dalam pukul 8.30 malam... Letih Mak Cik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...