19 Januari 2011

Kotak Simpanan

Salam 1 Malaysia...

Amacam.. ari ni ceria tak?? Maybe ada yang rasa hepi, kurang hepi... tapi camno nak menceriakan atau mendapatkan semula mood ceria tuh? Hmm.. ada yang  suka tengok citer-citer kelako.. ada yang gi shopping.. ada yang menyanyi.. ada yang senyum sorang2 dan sebagainyer laa kan.. mmm apa yang dibebelkan ni Cik Mah oiii.... tapi apa-apa pon aku harap sapa-sapa yang baca n3 ni sentiasa ceria dan bersemangat kan?kan?kan?

Ok laa cukup dulu pasal ceria meria nih.. aku nak share ngan korang citer pasal kotak simpanan atau storage box yang aku bli awal bulan 11 2010..

Taa daa... Inilah kotaknyer..



Memandangkan harganya murah.. 1 sepuluh hengget jer pada aku kira murah laa tu tak tau pulak kat tempat korang .mungkin lebih murah kot..  Aku bli laa 5 kotak skali.. hmm pastu.. muat-muat jer masuk bawah katil. Memang seswai.. selamat tak kena abuk, tikus pon tak masuk.. bukan apa buat simpan baju2 Cami yang dah tak muat.. nti mana tau dapat adik lagi.. hmm dah berangan nak tambah lagi?? bole  laa guna semula baju2 tu.

Most of kotak tu aku dah isi baju2 Cami n Ayed. Sebahagiannya aku guna untuk simpan handbag aku yang aku tak guna tapi sayang nak buang... nti laa.. tengok sampai ujung tahun ni.. kalau tak guna gak.. maka hukumnya kene laa bagi kat orang,  itu pon kalau beg2 tu masih elok dan ada orang yang nak...

Hmm ok laa.. setakat ini dulu..  Salam sayang dan ceria :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...