28 Januari 2011

Jumaat yang dingin... di Johor Bahru..

Salam Jumaat dan salam satu Malaysia...

Kabare..?? aku harap sihat dan ceria hendaknya.. pagi tadi cuaca ok jer.. tapi bila menjelang tenghari.. cuaca mula bertukar rupa.. kat dalam opis nih mulaa rasa sejuk.. macam dalam peti ais laa plak.. kalau rasa sejuk tahap gaban nih. biasanya kat luar tu ujan.. bila tengok celah tingkap.. sah.. ujan lebat.. sampai tak nampak Singapura.. iye laa kalau setakat TJB ni.. memang dah dekat ngan tambak tu.. dok tingkat 14 memang laa nampak jelas kota singa tu.. tapi memandangkan ujan yang amat lebat.. nakpak putih je lerr ..


 

Gambar Ihsan En. Gugel..

Sape yang pernah sampai ke Wisma Persekutuan Johor Bahru.. mesti laa nampah bangunan nih.. sebab ianya terletak berhadapan dengan Wisma Persekutuan Johor Bahru.. Jabatan aku di tingkat paling atas.. tingkat empat belas.. atau penthouse.. tapi dalam bulan Februari nanti.. jabatan ni akan berpindah ke Kempas.. Taman Setia Tropika to be exact... citernya macam dah lari tajuk jer hmm. k. laa selamat menikmati tengahari anda dan salam ceria  .........


1 ulasan:

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers