11 Mac 2011

Berpindah Lagi....

Salam Satu Malaysia... san salam sejahtera...

Dah lama tak update perkembangan terkini... sibuk sket.. sebab mula-mula opis pindah ke Setia Tropika, Kempas.. sekarang pulak.. kami berpin dah rumah..

Alhamdulillah... dah dua hari kami dirumah baru.... hari Rabu lepas kami angkat barang-barang... dan selesai malam tu jugak... terima kasih tak terhingga diucapkan kepada Abang Noor sekeluarga yang bersusah payah membantu kami... walaupun cuma selang beberapa rumah saja dari rumah lama kami tapi nak angkat barang-barang tuh letih laa jugakkan..

Nape Pindah? Pertama sekali.. rumah sekarang nih berpagar.. dan rumah lama kami tak berpagar.. so nti kalau Syahid  n Syahmi nak main kat luar pon ok laa kan asalkan dalam kawasan berpagar... kedua sewanya murah sket.. ketiga.. tiada kebocoran.. rumah lama kami bumbungbya bocor.. so kalau ujan lebat sket.. memang banjir laa bilik belakang..

Aku harap tiada sebarang gangguan yang tidak diingini.. dan semoga keluarga kami sentiasa dilindungi Allah.. Amin..

So setakat nih jer.. salam ceria dan kasih sayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers