17 Mac 2011

Hes Pi Bes Ummi...

Salam Satu Malaysia...

Hari ni nak share laa ungkapan kat atas tuh.. kalo korang bijak.. agak-agak laa kan... apa maksudnye yer...
sebenornya itu adalah ucapan hepi besdei Ummi.. dari Syahid Ilham... yup.. semalam genap la umor aku 32 tahun..

Dah bertambah lagi umor ni.. alhamdulillah.. setakat nih aku bahagia dan bersyukur dengan apa yang ada pada aku.. aku ada kerjaya... ada rumah... walaupun sewa jer.. aku ada kereta.. walaupun belum abis bayar.. tapi yang paling penting.. aku ada keluarga yang sentiasa menyokong aku.. suami yang memahami aku.. anak-anak penawar hati.. mak dan bapak serta bapak mertua yang amat memahami dan menyayangi aku.. selama 32 tahun ni aku hidup atas muka bumi nih.. aku rasa aku laa orang paling bertuah atas muka bumi nih.. apa lagi yang aku nak, semua dah cukup dah..

Tapi apa-apa pon.. aku bersyukur kepada Allah kerana masih lagi bernafas di dunia ini. Aku berharap semoga tahun ini aku lebih berjaya menjadi seorang isteri, ibu dan pekerja yang lebih baik.. Insya Allah...

Setakat ini dulu.. sehingga ketemu lagi.. salam penuh kasih sayang.....

3 ulasan:

  1. selamat ulangtahun ke 32.. muda lagi chemah.. semoga dikurniakan kesihatan yang baik...

    BalasPadam
  2. boleh tak saya nak tahu resepi kuih gandus.terima kasih.

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Lahir-32 :) Dalam perkenalan dari kami di Teratak Mawaddah....

    BalasPadam

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers