21 April 2011

Kursus Pengurusan Pertubuhan JPPM Negeri Johor

Assalam..

Kabare...?? sihat2 jer hendaknye yer. lama dah tak bersiaran nih bukan ape.. cuma tak berkesempatan.. masa yang ada di isi dengan menyiapkan tugas-tugas harian sebagai PA di pejabat, isteri dan ibu dirumah.. time management memang penting.. tapi aku nih kengkadang gagal nak buat kerja ikut perancangan...hmm... oklah cukup-cukup laa membebel Cik Mah ooi..

Ni aku sebenarnya nak citer pasal Kursus Pengurusan Pertubuhan.. Kursus ni Jabatan aku anjurkan untuk Pertubuhan-pertubuhan yang berdaftar.. berlangsung pada 9 April yang lalu di Auditotium Kompleks Kementerian Dalam Negeri, Kempas, Johor Bahru, Johor... antara objektif Kursus ni adalah untuk memberi maklumat dan mendidik pemegang-pemegang jawatan utama dalam pertubuhan bagaimana untuk mentadbir pertubuhan masing-masing.   So layan jer la gabo-gambo kat bawah nih..

Amik gamboo sendiri.....

Aku, Kak Bi, Rusli n Amirah..

Dari kiri.. Aku, Kak Bi, Hana n Kak Sal..

Aku ngan kak Bi.
 
Gerai Kelab kene sserbu...
 
Makan time.. bos ngan press


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...