04 April 2011

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang JPPM

Assalam...


Hari ni nak share pengalaman sket masa kat Majlis APC ari tu..  Aku sebenornya tak menyangka tahun ni aku akan terpilih mendapat anugerah ni.. biasanya anugerah ni adalah untuk orang2 yang dah lama berkhidmat.. orang yang baru 4-5 tahun bertugas macam aku nih tak layak terima..


Lagi pon aku dapat tahu bos tak calonkan aku pon..  ni yang pelik nih.. bos calonkan orang lain, tapi orang lain yang dapat.. camno laa diorang pilih nih.. ...tapi dah namanya rezeki... terima jer laa.. walaupun berat ati nih.. bukannya apa.. takut laa kawan yang dicalonkan tu kecik ati ke.. bengang kat aku ke.. kan aku ni baru.. walaupun demikian.. setakat nih kawan-kawan kat opis nih biasa jer.. tak de laa aku dengar diorang cerita apa2 pasal aku dapat APC nih.. or diorang ada gosip-gosip pasal aku.. cuma aku jer yang tak tau.. tapi sangka baik jer laa ye.. harap-harap diorang dapat terima aku seadanya aku.. amin...
Layan je laa gambo kat bawah ni...


Dalam perjalanan menuju lokasi....

rehearsal.....

Sebelum amik anugerah.. meh amik gambo dulu... tima kasih En. Mus..

Manyak nyer...
 
amik lagi gambo.. tapi dari angle lain
 
Ni gambo ngan Kak Siti dari HQ..dia pon penerima Anugerah..

Aku ngan bos.. Puan Lim.. Tima kasih bos..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers