21 September 2011

Apa-apa lah....

Assalam..

Masih ada lagi mood raya.. cuma aku jer yang dah hilang mood.. takde perasaan nak kerja langsung.. ntah laa... nape laa ujian kali nih macam berat sangat dan susah aku nak terima...memang kena lawan nafsu marah ni abis2.. tapi aku masih tak dapat nak maafkan orang tuh.. walaupun aku dah berbual macam biasa.. tapi hati ku nih masih berat nak terima atas apa yang dia dah buat kat aku..masih dangkal nak maafkan dia.. ntah laa.. biar laa masa yang menentukan.. sakit hati nih hanya TUHAN yang tahu..

Adakah cemburu dah menguasai akal yang waras.. sehingga tak mampu buat keputusan yang dan tindakan yang tepat?? Ntah laa.. aku sebenarnya bukanlah cemburu sangat.. cuma aku marah.. dalam keadaan sekarang nih..dengan ekonomi keluarga yang tunggang langgang... dia sengaja mencari kemarahanku.. aku tak paham dan tak tahu apa tujuan dia buat macam tuh.. sengaja mengundang cemburu dan fitnah dari hati aku nih.. GERAM!!! macam nak pijak-pijak jer... alasan yang diberikan langsung tak dapat aku terima.. maaf laa aku bukan budak sekolah yang senang dipujuk dengan kata-kata yang manis.. aku perlukan rasional dan sebab yang munasabah dan wajar.. sebab tu laa sampai sekarang aku masih berdendam.. pada siapa harus aku luahkan isi hati ini?? Walau aku luahkan sebahagian perasaan nih.. tapi itu tidak cukup untuk menggambarkan apa yang aku rasa sekarang...

Hmmh...... Ya Allah berilah aku kekuatan dan kesabaran.. dan bukakanlah hati ini untuk memaafkan dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers