07 September 2011

Salam Aidil Fitri....

Eid Mubarak...Salam Aidil Fitri... Masih belum terlambat rasanya nak ucapkan Selamat Menyambut Lebaran.... hari nih baru berkesempatan update kisah raye....

Seperti raya yang sudah-sudah.. hari pertama kat umah mak & bapak aku laa... coz pagi2 raya tu bapak buat tahlil anak beranak... raya kedua, malam raya ketiga baru aku berangkat ke rumah mertua memandangkan tiada sesiapa yang tinggal untuk tolong mak..

Pagi raya kedua tu.. adik aku dah nak balik KL, Abang Owd n famili nak beraya ke rumah sedara mara.. so aku laa kena ngalah... kene stay sampai Kak Minah datang.... Petang tuh.. alhamdulillah.. Kak Minah tiba serti yang dijangkan.. malam tuh jugak aku bertolak dengan anak2.. Abang Sayang dah kat kampung dia..  aku bawak pelan2 jer coz bawak Syahmi ni agak sukar.. ada ke dia nak duduk ngan aku.... tengah pegang stereng.. mula2 aku tak kasi..  last2 bagi jugak ikut dok ngan aku.. abis tuh kepala dah kat bawah stereng... lagi laa bahayakan..  tapi dalam 15 minit sebelum sampai destinasi.. dia nak duduk sendiir.. Alhamdulillah...

Itu laa serba sedikit kisah raya kali nih.. adventure sket bila bawak budak kecik nih.. :).. tapi tak tau laa nak ketegorikan kenangan manis ke pahit ke... payau kot.. huhuhu... kalau ingat semula detik tuh.. memang haru...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers