18 November 2011

Jumaat yang Ceria

Assalam... dan Salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah... hari ni sekadar ingin berkongsi cerita dan emosi... Sebenarnya tak lah luar biasa sangat perasaan nih.. tapi hari nih aku rasa tenang.. bahagia dan hati berbunga-bunga.. Nak ucapkan tahniah kepada Pasukan Bola Sepak Negara yang berjaya menjaringkan gol.. dan juga semua atlet negara yang telah berjuang sehabis baik di Palembang dan Jakarta.. Tahniah kepada yang telah menymbangkan pingat.. dan yang tidak berjaya, jangan putus asa.. usaha lebih gigih lagi untuk masa akan datang.

Hari ni kerja tak tension, takde tekanan dan agak relaks memandangkan bos tak masuk opis ari nih.. bukan dia curi tulang ok... dia ada meeting semalam n ari ni..  So aku yang kat opis ni agak relaks laa.. tapi tak laa terlalu santai.. ada kerja laa jugak, cuma tak la terkejar-kejar...

Hari ni mood ok.. walaupun ada sedikit gangguan di awal pagi tadi.. tapi dah selesai masalah tu.. alhamdulillah.. Oh ye.. cuti sekolah dah bermula.. ni yang best nih.. macam laa aku yang dapat cuti.. takpe laa aku tumpang eksaited jer.. budak-budak yang dapat cuti.. mak bapaknye yang eksaited seh.. Syahid dah mula cuti ari nih.. malam ni projek pertama cuti sekolah bermula.. ajak Daniel, anak ibu tido rumah.. so kena laa sediakan menu untuk esok... hmm.. nti laa beli lauk sket.. Daniel ni suka sandwich yang aku buat.. so antara menu sarapan esok pagi sandwich, roti bakar or yang berat sikit, mee hoon goreng.. tengok laa yang mana sempat..

Kalau ada sempat, nak cuba jugak oven yang baru dibeli tempoh hari. Belum keluar dari kotak lagi... Walau dah hampir dua minggu diperolehi. Takpe.. nti akan aku guna jugak... don't worry k..  lepas nih banyak projek baking-membaking..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers