01 November 2011

Novel Janji Julia Dah Sampai..

Assalammualaikum.. dan Salam Satu Malaysia..


Novel Janiji Julia
Penulis: Maria Kajiwa

Alhamdulillah.. novel yang aku order online dah sampai. Kata Ibu, Novel ni sampai ari Sabtu lagi.. tapi memandangkan aku dah balik kampung, so semalam la dia kirim kat Syahid.. Alamat surat-menyurat  memang aku guna alamat Ibu... bukan apa, rumah Ibu sentiasa ada orang.. so bila posmen hantar.. kompem ada yang menerimanya...

Bila nampak Syahid bawak balik bungkusan tu aku memang dah dapat agak.. Syahid n Syahmi pon eksaited sama... sibuk nak tolong bukak. Bila dah bukak bungkusan tu..Syahmi pulak sibuk nak tompang baca.. aku ni bukannya apa, risau buku tu terkoyak ke .. maklumla.. aku belum rasmikan lagi. Terpaksalah aku bagi buku lain kat Syahmi, nasib baik dia terima buku gantian tuh.. kalau tak.. haru woo..

Malam tadi jugak aku abiskan baca.. tapi aku tebuk tengah-tengah laa...sebab aku dah baca sebahagiannya secara online.. huhuhu.. best, jalan cerita yang menarik. hmm.. nti laa bila ada masa lapang, aku cerita sikit pasal novel nih.Oh ye.. kalau korang nak baca kisahnye secara online, boleh klik sini

Ok.. setakat ini dulu.. Salam penuh kasih sayang dan semoga ceria selalu.... ;)

4 ulasan:

  1. boleh baca online ke novel ni?

    x pernah kenal dgn nama penulis ni.. hihi.. dah ramai sgt penulis novel nih.. kenal yg popular jer.. ;)

    BalasPadam
  2. Hmm.. betul2...sekarang nih memang ramai penulis baru.. dia cuma kasi baca separuh jer kalau nak tau penghabis cerita.. kena laa beli novelnyer...

    BalasPadam
  3. Salam Cik Mah dan Kak Yong,

    Memang ramai penulis baru sekarang ni, tetapi Maria Kajiwa adalah diantara penulis yang sangat aktif berkarya buat masa sekarang. Banyak novel beliau yang diterbitkan dalam tahun ini. Beliau juga seorang blogger dalam menjual hasil karyanya. Dia antara follower tamandalamrumah.blogspot...

    BalasPadam
  4. Saya memang 'salute' Encik Zed nih.. terima kasih untuk info di atas.. :)

    BalasPadam

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers