01 Jun 2012

Buku Baru Untuk Syahid Ilham

Assalam dan Salam Sejahtera...


Buku Matematik

 Inilah buku baru tu... Syahid Ilham suka buat latihan matematik nih... tapi tak berapa minat membaca.. so aku belikanlah dia buku latihan matematik nih. Sebagai galakan untuk dia belajar. Maklumlah sekarang ni kan cuti sekolah.. daripada dia bermain dari siang sampai ke petang, at least dia ada buat latihan kat rumah.. 

Ok, sekarang aku nak citer sket pasal buku nih.. Perbit buku nie Cerdik Publication. Sedikit mengenai penulis, Dr. Saayah Abu, bertugas sebagai pensyarah di Institut Perguruan Guru Malaysia, Kampus Pendidikan Islam, Bangi, Selangor. Bidang pengkhususan beliau adalah Pendidikan Awal kanak-kanak.

Ini adalah antara kandungan yang terdapat dalam buku nih..







Dalam dia banyak gambar berwarna warni.. aku yang tengok pon rasa seronok.. harap-harap Syahid pon seronok nak buat latihan nih..

Setakat ini dulu... Salam penuh kasih sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...