15 September 2014

Dilema.. Dilema..

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia

 Orang kata.. sambung la belajar.. kan nanti senang.. terus naik pangkat, ambik biasiswa pun boleh.. bukannya aku tak nak sambung belajar.. tapi sekarang ni, aku selesa dengan suasana yang macam ni.. takde laa nak rush kejar dateline.. kat rumah, boleh lepak-lepak dengan anak-anak, tak stress..

 Sebenarnya, bapak pon ada offer kat aku untuk sambung belajar, bila-bila aje.. dia sanggup support aku. kalau boleh sebelum bapak meninggal.. itu pesan dia. Aku jawab.. kalau bapak meninggal dulu sebelum aku sambung belajar, maknanya itu bukan rezeki aku dan aku terima itu sebagai satu ketentuanNya.

 Entahla.. aku mungkin takut untuk ambil langkah pertama.. aku takut masa aku dengan anak-anak terganggu.. biarlah diorang besar sikit.. nanti bila diorang dah faham dan boleh urus diri.. masa tu mungkin aku akan sambung belajar. tapi boleh ke otak aku yang dah berkarat ni nak belajar semula?? teknik belajar pon dah banyak lupa.. hai.. nanti-nanti lah ye..

 setakat ini dulu.. salam ukhuwah dan kasih sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers