25 Jun 2010

Aku Yang Terkeciwa....

Bunyinya macam sedih jer entry kali nih... sebenornya aku nak buat pada hari isnin lepas, tapi dek sibuk dengan urusan kerja aku terpaksalah simpan dulu... memandangkan hari ni waktu rehatnya agak panjang... so aku pun ambil kesempatan untuk meng'update' kisah yang tak berapa nak sedih nih..
Kan ari minggu yang lepas aku ada ikuti Program Bersama Kementerian Dalam Negeri di Taman Sri Lambak, Kluang, Johor atau lebih glamor dengan gelaran T- 6. Inilah first time aku join program nih.. Masa nak pegi tu dalam hati ni dah berangan dan.. adala can jumpa Menteri.
Tapi kitakan hanya merancang, tunggu punya tunggu.. mana laa Menteri nih tak siap-siap lagi bermesyuarat...Beliau sepatutnya round booth kitorang dalan pukul 12 tengahari... tup tup kitorang dapat tau wakil menteri jer yang turun... alaaa hai.. melepas laaa nak jumpa Menteri.
Lepas tu, diorang kata Menteri akan turun sekali lagi dalam pukul 3.00 petang... kitorang pon tunggu lagi... namun kiorang cuma dapat melihat lambaian nya sahaja.... alaaa.... tak dapat jumpa lagi...nak buat camno... dah bukan rezeki laa kan.. sabo jer laa.. aku pon tau Menteri sibuk.. tak sempat nak gi round booth kitorang... tapi aku rasa terkilan laa kan.
Tapi lain kali hopefully aku dapat juga bersua dengan Menteri.. bukan senang weh nak jumpa orang besar-besar nih.
Masa kat Kluang ari tu.. banyak laa susu yang kena buang.. walaupun sedih, terpaksa ku buang begitu saja.. kerana tiada peti ais untuk aku simpan susu yang aku perah. Kesian Syahmi.. malam tak dapat nak "ngempeng". Semakin petang.. terasa semakin rindu aku pada Syahmi. Maklum laa sebelum ni mana pernah aku tinggalkan Syahmi pada waktu malam.
Kitorang bergerak dalam pukul 4 petang. Aku sampai rumah hampir jam 7 malam.
setakat ini dulu kengkawan... nti len kali aku sambung lagi.

1 ulasan:

  1. ohh sayangnya terbuang camtu jer ebm..
    kenapa font kecik noo.. aci kasi besor sket.... ;)

    BalasPadam

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers