28 Disember 2010

Syahid Belajar IQRA'

Hari ni hari kedua Syahid belajar Iqra'.. Alhamdulillah..dia dapat ingat semula apa yang diajar semalm.. cuma kengkadang tu macam tak kompiden sangat sebut ba.. tadi belajar sebutan ta.

Mula-mula dia kompius gak nengok huruf ta..tapi bila ditunjukkan perbezaan dengan huruf ba dan ta.. dia mula paham.

Baru dua kali ulang... dia dah bosan.. "Mi.. Ayed penat laa..." Aku paham siang tadi dia tak tido laa tuh. So aku suruh dia berenti je..tak per baru pengenalan.. esok cuba lagi..hmmh.. nampaknye kena stop stakat ni dulu.. Si Cilik dah start mengganas.....See yaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Crochet Aku

 Salam Sayang untuk semua Hari ni aku nak membebel pasal projek kait mengait yang aku sedang dan akan buat... Sekarang ni banyak projek pers...