31 Disember 2010

Syahid Cuti Mengaji...

Tengok tajuk lat atas tu pon mesti ada sebab kan kenape Syahid cuti ari nih??

Sebenornya anak bujang aku tu demam ari nih.. wong jowo ngomong meriang.. ora kepenak awa'e.. Belom sempat aku suruh amik buku Iqra tu.. dia dah tido...!!? Cian anak Ummi.. demam yer... nasib baik Ibu (Pengasuh dia) dah beri obat tadi.
Si Cami pulak dah ok.. Ubat demam dah takyah beri.. cuma kene standby obat batuk jer. Maghrib tadi dia batuk-batuk jugak laa tapi aku bagi air jarang jer...

Alhamdulillah.. tak batuk lagi dah lepas tuh..

Ni nak citer sket lagi.. minggu depan ni Syahid dah masuk sekolah... Tadika jer.. dah lima tahun umo dia.. macam sekejap je dah lima tahun anak aku.. Boleh ke idak ditinggal kat sekolah tu. Bukan apa.. aku takut dia nangis jer.. dia ni gembeng lain macam sket..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers