19 Mei 2011

Eksiden Lagi....Nasib.. Nasib...

As salam... semoga semua berbahagia hendaknya.. cuma aku jer yang kurang berbahagia... pagi-pagi lagi dilanda musibah.. kereta yang aku pandu tiba-tiba hilang kawalan.. aku langgar belakang kereta orang..
hai.. nasib-nasib.. nasib baik pemandu tu tak melenting.. ye laa.. mana tau mood orang pagi-pagi nih.. memang laa nasib..kan..  ni antara gmbo yang dapat diupload.. macamnye nak tolak jer keta nih.. tapi tak tau laa.. pegi balaibuat repot, claim insuran...






Terima kasih pada Zul, sepupu abang dan kawannya Hudson yang banyak membantu.. tak lupa juga pada Dr. Akashah... yang memberi kerjasama.. Dokter ni laa yang aku langga belakang keretanya.. tapi tak laa seteruk kereta aku.. dia bawak keta Honda  Accord.. so memang laa keta aku yang hancur... so moral of the story.. kalau driving tu.. fokus laa.. jgn dok khayal...nti jadi macam aku....he..he..he..

Akhir kata.. drive safely ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ummi dan Abah..

Daisypath

Syahid Ilham

Lilypie Kids Birthday tickers

Syahmi Isyraf

div style="margin-auto;text-align:center">Daisypath Happy Birthday tickers

Syamil Irsyad

Lilypie Kids Birthday tickers